Nowe zdjęcia w naszej „Mini Galerii”

Już od równo tygodnia, można oglądać nasze kolejne zdjęcia w budynku CJ przy ul. Jasnej w Warszawie 😊

Jeśli mieszkasz w stolicy lub bywasz w niej, zapraszam serdecznie do wstąpienia do naszej „Mini Galerii” 😊 Tym razem na zdjęciach możesz zobaczyć Veronę naszymi oczami 😊  

Można je oglądać w Recepcji i nic to nie kosztuje 😉 Jedynie o co proszę, to, o oznaczenie nas na Twoim Facebook(u) lub Instagramie. Będę wdzięczna.

Zapraszam 😊

Może skuszą Cię one do odwiedzenia tego miasta pełnego magii? O Veronie pisałam też tutaj  i tutaj i tutaj i tutaj więc zachęcam Cię do lektury i puszczania dalej w świat 😊   



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze