„W jak morderstwo”

 „W jak morderstwo”  Katarzyny Gacek to dla mnie kryminał na wesoło z satyrą na małżeństwo.

Książka napisana smacznie i dowcipnie, dzięki czemu co jakiś czas śmiałam się sama do siebie 😉  Słuchając bawiłam się doskonale, ale jednocześnie nie brakowało mi zdecydowanego wskazania na problemy, które dotyczą wiele kobiet.

Magda znajduje paragon na którym widnieje koszt bardzo drogich perfum. Perfum, których na pewno nie dostała od swojego męża, więc wyjaśnienie musi być tylko jedno: Jej druga połówka ma romans! A, że nie była gotowa na rozmowę z mężem twarzą w twarz, postanowiła wszystko przeczekać tworząc w głowie różne scenariusze i wyjść z psem na spacer, podczas którego natknęła się na zwłoki młodej kobiety… Kobiety, która na szyi miała wisiorek zaginionej przed laty przyjaciółki Magdy… Czy owa kobieta ma z nią coś wspólnego? Czy jej morderstwo z zaginięciem przyjaciółki jest powiązane?  Czy mąż faktycznie ją zdradza?  Tego dowiesz się z książki, do której przeczytania lub wysłuchania zachęcam 😊

Warto zaznaczyć, że na Netflix można obejrzeć film o tym samym tytule, który polecam, ale po przeczytaniu książki 😊



 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze