Ostatni dzień roku 2023

To był dla mnie bardzo trudny rok pod wieloma względami z wieloma pięknymi chwilami. To był rok z pierwszym od lat urlopem na który wybrałam się do ukochanego kraju, z jeszcze bardziej kochaną Rodziną 😊 To był rok, w którym po raz kolejny przekonałam się, że niektóre tradycje warto kontynuować, a z niektórymi należy się raz na dobre pożegnać, szczególnie wtedy kiedy zupełnie z nami nie współgrają. 

Zrozumiałam jeszcze lepiej, że lęk o drugą osobę, choćby najmniejszą, jak w przypadku zwierząt które z nami mieszkają, oraz nierzadko powiązane z nim cierpienie, jest właśnie tym, co jest również tak ważne w miłości. Jak ktoś powiedział: „Nie ma miłości bez poświęcania i cierpienia. Ale też takie poświęcenie i cierpienie absolutnie nie są czymś złym. Wręcz przeciwnie, one mają sens”. I zaznaczam, że mam na myśli tylko „to” konkretne poświęcenie, bo nie każde jest dobre, a nawet większość z nich jest wg mnie bardzo dla nas złych. (Mam nadzieję, że rozumiesz o jakie mi chodzi…)

Dzisiaj, jutro i już zawsze chcę pamiętać to, co było dobre, chociaż i to co było złe, bo wiele mnie nauczyło i było po coś, co sprawiło, że wiem więcej. Tak naprawdę chcę pamiętać nie złe, a to, co z niego później wynikło 😉 Jest co prawda jeszcze trochę złego, czego wciąż nie rozumiem, nie wiem dlaczego i po co się zadziało? Wciąż tego nie odkryłam i bardzo boli, a moje serce nadal nie jest poskładane, tak jak bym tego chciała. Wiem jednak, że nadejdzie dzień, w którym odkryję to, czego miało mnie nauczyć, odkryję to, na co mam zwracać większą uwagę i być zdecydowanie bardziej czujna. Jednak to jeszcze nie dzisiaj… 

Dzisiaj mimo bólu, który gdzieś w mojej duszy jeszcze tkwi, chcę się skupić na „tu i teraz”. Chcę ten dzień spędzić w spokoju, bez pośpiechu, bez pracy zawodowej… Chcę być bardzo obecna, czuć wszystkimi zmysłami i być nie tylko z Najbliższymi, ale i z sobą bez planów oraz oczekiwań. Tak też chcę wejść w ten kolejny, już 2024 rok. Z otwartością na to, co mnie czeka 😊

 

Życzę i Tobie spokoju, dobra, zrozumienia, akceptacji, otwartości. Życzę Ci spędzenia tego ostatniego dnia 2023 roku tak jak chcesz, jak tego potrzebujesz.  Bez presji, że coś trzeba, coś wypada, że coś jest konieczne. Nie jest 😉

Życzę Ci by kolejny 2024 rok okazał się Twoim rokiem, rokiem Twojego szczęścia i poczucia bezpieczeństwa. Życzę Ci odwagi i siły w spełnianiu wszystkich marzeń oraz planów jeśli takie masz. Nie patrz na innych i nie porównuj się z nimi. Przeglądaj się tylko we własnych oczach, lub oczach osób, które Cię kochają 😊 Od osób toksycznych trzymaj się z daleka. Idź swoją drogą, skupiaj się na niej, a nie na kamieniach które będziesz napotykać podczas swojej wędrówki. One zawsze będą, ważne jak na nie zareagujesz 😊

Bądźmy dobrzy dla siebie i dla innych! Pięknego czasu! 😊


Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego Kochana. Niech ten nadchodzący rok 2024 będzie obfitował w jeszcze większe szczęście niż dotychczas.
    Buziaki.
    Marta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz