Halloweenowy Kr膮g 馃槈

Jestem zdecydowanie s艂owia艅sk膮 Czarownic膮. Czarownic膮 kt贸ra czerpie r贸wnie偶 z innych kultur i bierze to, co jej s艂u偶y, co jest sp贸jne z tym co czuje i prze偶ywa w tej danej chwili 馃槉

Pa藕dziernik jest wyj膮tkowo trudnym miesi膮cem dla wi臋kszo艣ci z nas. I nie mam tu na my艣li tego, 偶e przeplata si臋 lato z jesieni膮, a nawet zim膮 (co bez w膮tpienia nie u艂atwia)… W tej chwili my艣l臋 o sferze emocjonalnej na kt贸r膮 wp艂yw maj膮 za膰mienia, kt贸re daj膮 nam nie藕le w ko艣膰, oraz miniony N贸w Ksi臋偶yca w Wadze. Bez w膮tpienia dzieje si臋, co odczuwamy silniej ni偶 zwykle, a co wp艂ywa na wiele aspekt贸w naszej codzienno艣ci,

Nasze kolejne, bardzo wyczekiwane spotkanie w Kr臋gu tym razem mia艂o ciut inny charakter ni偶 dotychczas 馃槈 Postanowi艂y艣my przyby膰 na niego w wyj膮tkowych, od艣wi臋tnych strojach w kt贸rych nie chodzimy na co dzie艅 馃槈 A mog艂yby艣my 馃槉馃槈 Do tego chcia艂y艣my ciut „odczarowa膰” ten trudny czas, w kt贸rym jeste艣my.








Oczywi艣cie nie napisz臋 co si臋 dzia艂o, mog臋 jedynie zdradzi膰, 偶e by艂o ogni艣cie nie tylko w przeno艣ni 馃槈

Zdj臋cia jak wida膰 nie zbyt wyra藕ne, bo robione telefonem po ciemku, ale zawsze jaka艣 pami膮tka jest 馃槉

Jeszcze raz Kochane bardzo Wam dzi臋kuj臋 za ten sobotni, wyj膮tkowy pod wieloma wzgl臋dami wiecz贸r 馃槈  Dzi臋kuj臋, 偶e jeste艣cie w moim 偶yciu i pomagacie mi si臋 rozwija膰. Dzi臋kuj臋 i do szybkiego zobaczenia! 





Spodoba艂 Ci si臋 tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 馃槉  B臋dzie mi mi艂o, je艣li zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij si臋 w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo wa偶na wskaz贸wka; 

·         Je艣li uwa偶asz, 偶e wpis ten jest warto艣ciowy lub chcia艂by艣 podzieli膰 si臋 z   innymi czytelnikami – udost臋pnij m贸j post – oznacza to, 偶e doceniasz moj膮   prac臋;  

·         B膮d藕my w kontakcie, obserwuj m贸j blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze