Krąg 5 gimnastyki słowiańskiej

Odnosi się on do zaufania, oddania się wyższej sile i wewnętrznemu przewodnikowi, naszej intuicji. Ten krąg jest związany z poszerzaniem granic i horyzontów. Praca z odpuszczaniem. A to jest praca na całe życie, bo wciąż przybywa rzeczy, które musimy i powinniśmy odpuścić.

 


G5 „Podróż”.  To rozszerzanie horyzontów, poszerzanie swoich granic, to zaufanie i wiara że będzie dobrze. To wychodzenie ze swojej strefy komfortu, co za tym idzie, potrzeba wsparcia. 



S5 „Wyższa siła”.  To jest ćwiczenie z prośbą do wyższej siły o pomoc i wsparcie. Oddanie się także wewnętrznemu przewodnictwu, swojej intuicji, odpuszczeniu.


D5 „Narodziny”.  Pozornie ćwiczenie z innej bajki, ale nie do końca. W przypadku wychowywania naszych dzieci jesteśmy ich przewodnikami, a żeby móc nimi być potrzebujemy wsparcia naszych przodków. W końcu przychodzi moment kiedy musimy ich puścić, odpuścić, bo zaczynają kroczyć już swoją drogą, a naszym zadaniem jest wypuszczenie ze swoich rąk, co nie jest wcale łatwe, ale konieczne 😉 To ćwiczenie nas w tym wspiera.  





 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze