„Biały bez”

Cecilia Sahlstrom jest szwedzką autorką kryminałów. Jest też byłą policjantką, która w tym zawodzie pracowała przez 20 lat. „Biały bez” po który sięgnęłam jest Jej debiutem.

Co warto też zaznaczyć, w Szwecji kryminał o którym dzisiaj piszę uznano za zgodny z realiami pracy tamtejszej Policji.

Młody chłopak w parku znajduje gołą, mocno okaleczoną młodą kobietę. Po pierwszym szoku, dzwoni na numer 112, po czym zauważa, że zbliża się do niego ktoś zamaskowany. Traci przytomność, a gdy ją odzyskuje odkrywa, że został pobity, a w ręku trzyma gałązkę białego bzu, taką samą jaka leży przy dziewczynie.  Okazuje się, że chłopak jest synem policjantki, która ma poprowadzić śledztwo, ale jednocześnie zostaje jedynym podejrzanym. 



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze