„Wrócę przed północą”

„Wrócę przed północą” Petera Colley” to kolejny spektakl w Teatrze Kwadrat na który poszliśmy.



„Wrócę przed północą” to komediowy horror, który nie tylko u nas, ale i w innych krajach (w sumie 29 oraz 48 stanach USA) ma świetne recenzje, i na który przychodzą tłumy ludzi. W końcu sporo jest tych, którzy lubią się bać i śmiać 😉

Jedna historia, a jak by trzy, a może cztery? 😉 Horror, thriller, kryminał… z elementami komedii. Dzieje się wiele, z wieloma efektami pirotechnicznymi. Śmiech, strach, napięcie, a przede wszystkim dla mnie dobra zabawa i kolejna uczta dla Duszy!

Amy i Greg to małżeństwo z 5 letnim stażem którym Wszechświat nie szczędzi problemów. Żeby pomóc żonie, która przeszła załamanie nerwowe, Greg, który z zawodu jest archeologiem piszącym również doktorat, wynajmuje domek na wsi. Natura, cisza, spokój… Jednak czy faktycznie?

Wnętrze domu może przerazić, a opowieść jaką serwuje im na powitanie jego właściciel mrozi krew w żyłach. Dodatkowo wizyta Laury, siostry Grega powoduje, delikatnie mówiąc, „małe zamieszanie”...

Tajemniczo i mroczno…  Czy w takich warunkach uda się dokończyć pisanie pracy doktoranckiej i wyciszyć skołatane nerwy? I czy to wszystko co się dzieje jest prawdziwe? Ale ciii… nie zdradzę nic więcej 😉

Autor sztuki fantastycznie ją napisał, a właściwie skonstruował. Błyskotliwe dialogi, niezwykła historia i zakończenie... 😉

Reżyserowi, razem z genialnymi Aktorami udało się stworzyć atmosferę grozy, którą dopełniała muzyka oraz wspomniane przeze mnie wcześniej efekty pirotechniczne.

Za to Scenarzyście w sposób magiczny udało się stworzyć wnętrze wiejskiego domu, pełnego mroku…

Polecam z całego serca i… ostrzegam! Będziecie po jego obejrzeniu bali się zasnąć, a podobne domy zaczniecie „omijać szerokim łukiem”.  A może wręcz przeciwnie 😉  Strasznie się tego przekonajcie sami 😉

  



 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze