Pożegnanie Marca i Kwiecień

W wielu europejskich krajach miesiąc ten ma nazwę „april”, „apilis” itp. U nas jest Kwiecień.

Nazwa jak można się domyśleć pochodzi od kwitnących w tym miesiącu kwiatów. Dawniej, co mi się osobiście bardzo podoba, używano nazw ŁŻYKWIAT lub ŁUDZIKWIAT 😊 Ciekawostką może być dla Ciebie również fakt, że obecny miesiąc zawsze zaczyna się w ten sam dzień co Lipiec, a w latach przestępnych również co Styczeń 😊

Dzisiaj też kilka zdjęć z pożegnania minionego miesiąca, w którym jak w znanym przysłowiu „było jak w garncu” 😉 Zdecydowanie u mnie Marzec był chłodniejszym miesiącem niż Luty. A ciepła zdecydowanie mi teraz najbardziej potrzeba. Zarówno na zewnątrz jak i w duszy… Na szczęście… w okresie Świąt miniony miesiąc podarował nam piękny prezent w postaci ciepła, zupełnie jak latem, bo temperatury przekraczały 25 stopni 😊  





























Jeżyk też wrócił 💓


 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze