„Na własną rękę”

Mija kilka miesięcy i ponownie śledzimy kolejną intrygującą sprawę Komisarz Sary Vallen i Jej zespołu.   

W „Na własną rękę” pani Komisarz musi odkryć mordercę lub morderców dwóch mężczyzn. Jeden z nich pracował w opiece społecznej i spotykał się z młodą muzułmanką, której rodzina się o tym dowiedziała mimo iż para bardzo starała się ukryć swój romans. Czy to właśnie oni mieli coś wspólnego z jego morderstwem i czy dlatego chcą wysłać córkę do kraju by wydać ją za mąż? A co z drugim mężczyzną? Czy te sprawy są powiązane, czy się znali? Kolejne odpowiedzi na zadawane pytania dają coraz większy obraz sytuacji. Okazuje się też, że mężczyzna pracujący w opiece społecznej nie był tak krystaliczny jakim niektórzy go przedstawiają. A może jego śmierć nie miała nic wspólnego z dziewczyną z którą się spotykał? Tego oczywiście nie zdradzę 😉 Zachęcam do przeczytania lub wysłuchania.  



 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze