Krąg 7 gimnastyki słowiańskiej

Ćwiczenia w tym kręgu są dosyć proste do zrobienia i myślę, że nie powinny żadnej z nas sprawiać dużych problemów. Są dodatkowo ze sobą spójne i jest to wyraźne do zobaczenia już na „pierwszy rzut oka”.  Energia transformacji, aktywności, odrzucenia tego co nam nie służy, związane z rozwojem świadomości. Idealne na Nów Księżyca i wczorajsze zaćmienie Słońca 😉 Przynajmniej dla mnie…

 

G7 „Wgląd”. Pomaga nam oczyścić się i odnowić na wszystkich poziomach. To takie ćwiczenie, które pozwala nam obiektywnie i troszkę jak by z boku spojrzeć na różne sytuacje. Z drugiej strony jest to takie ćwiczenie, które pozwala nam otworzyć się na wszystko co nowe 😊 Jeśli spojrzymy z boku, bez emocji, to też łatwiej będzie nam się otworzyć na to, co nowe przychodzi, bo wtedy nie ma tego tak często, znanego nam lęku 😊 Ta praktyka pozwala nam się oczyścić i odnowić. Ono jest ćwiczeniem równoważnym, na jednej nodze, strzeliste do góry. Jesteśmy jak by połączeniem ziemi z niebem.

 



S7 „Aktywność”. Jest to ćwiczenie które daje nam przestrzeń i energię do przyspieszania wszystkich procesów i wznosi nas na wyższy poziom świadomości. Jeśli potrzebujemy zobaczyć więcej, wyjść poza schematy czy nasze przekonania, to ta praktyka nam pozwoli to zobaczyć, przyspieszyć drogę rozwoju. Daje też fajną energię do tego, że jeśli coś wymyślimy, robimy coś nowego, dostajemy umiejętność, iskierkę by „zarazić” tym inne osoby 😊

 


D7 „Cel”.  To jedno z prostszych ćwiczeń do zrobienia w tym świecie. Pomaga wyjść ze starych przekonań i daje nam śmiałość w osiągnięciu rzeczy które nam się marzą. Ma bardzo dobrą energię, daje duży entuzjazm i poczucie sprawstwa.

 




 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze