Krąg 4 gimnastyki słowiańskiej

Ćwiczenia w tym kręgu związane są z kreacją, tworzeniem,  możliwościami, poczuciem radości, wolności z uwalnianiem się od tego co jest ciężkie i „pójście w przestrzeń pełną nowych możliwości”. 



G4  „Dom”.  Daje nam możliwość kreowania naszej przestrzeni. Pomaga nam w tym żebyśmy mogli stworzyć dom w którym wszyscy będą czuć się dobrze i bezpiecznie. I nie mam tu na myśli tylko ludzi 😉 U niektórych ta chęć stworzenia domu może się dopiero otworzyć podczas ich praktyki.

S4  „Wewnętrzna radość” czasami nazywana „Młodsze pokolenie”. To najbardziej dynamiczne ćwiczenie z całego tego zestawu. Z kopniakiem, z radością, z figlem… które budzi w nas nasze wewnętrzne dziecko 😊 Pozwala ono nam również lepiej dogadywać się z młodszymi od nas, z dziećmi.  Świetne dla tych osób które pracują z najmłodszymi.

D4 „Pomoc”.   Mniej radosne od poprzedniego, dosyć głęboka praca nad sobą. Ono jest prośbą o pomoc w trudnych sytuacjach, ćwiczenie które pomaga nam gdy mamy dużo problemów, mamy smutek w sobie związany z przekonaniami, z trudnymi traumatycznymi przejściami które są w nas głęboko. To ćwiczenie jest prośbą do przodków, wyższej siły o pomoc w trudnych sytuacjach, byśmy mogli wyjść z mroku. Wspiera nas w wyjściu na światło. 





 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze