Chlebek bananowy z borówkami

Dzisiaj przepis na szybki i smaczny chlebek z bananami z dodatkiem borówek, z przepisu Mamy na siłowni 😊

 


Chlebek bananowy


Składniki :

  • 3 dojrzałe banany
  • 4 jajka
  • 150 g mąki pszennej (lub innej, jaką lubisz)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 płaskie łyżki cynamonu


Zgnieć widelcem lub zblenduj banany, a następnie dodaj do nich resztę składników i wymieszaj.
Przelej do foremki i piecz przez ok. 40 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.

Smacznego!





Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze