Żyj! „Tu i teraz”

Tak często nam się wydaje, że jesteśmy niezniszczalni. Tak często myślimy, że nic złego nam się nie wydarzy wychodząc z domu, jadąc do pracy, na urlop… Myślimy, że w „magiczny sposób” pojawi się lekarstwo na naszą chorobę, ale prawda jest taka, że wszyscy żyjemy swoim życiem z dnia na dzień. 


Żyj tu i teraz, bo życie na Ciebie nie poczeka! Jeśli chcesz coś zrobić, spróbować czegoś nowego, zmienić pracę, znaleźć nowych przyjaciół, odciąć się od toksycznych relacji, zacząć kroczyć swoją ścieżką, a nie innych, zmienić przekonania które Ci nie służą, zobaczyć kraj o którym marzysz od lat, rozpocząć nowy projekt, założyć własną Firmę, zmienić miejsce zamieszkania…  Cokolwiek odkładasz na jutro, to zdaj sobie sprawę z tego, że „jutro” nie jest nikomu gwarantowane… Jutro… może nie nadejść.

Życie jest po to, by żyć, ŻYĆ TERAZ, w tej właśnie chwili! Więc RUSZ SIĘ! i DZIAŁAJ! Rusz się i ŻYJ!

Zawsze znajdzie się coś na naszej drodze, co sprawi, że to o czym marzymy wyda nam się nie osiągalne. Prawda jest jednak taka, że życie jest takie, jakie sobie wykreujemy. Tak! Dokładnie tak jest!  Więc przestań czekać, aż coś się wydarzy, czy ktoś Cię znajdzie! Działaj! Nawet napotykając trudności na swojej drodze idź dalej, bo one też są znakiem dla Ciebie, więc się nie cofaj, zauważ je i nawet zatrzymaj na chwilkę jeśli będzie taka potrzeba, a później… Idź dalej! i Żyj! 



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze