Sylwester i Nowy Rok 😉

Ten wpis powinien pojawić się po 16 września, ale… No cóż… Z kilku powodów o których pisać nie będę, jest właśnie teraz 😉

Sylwester… Zazwyczaj wszystkim kojarzy się z nocą pomiędzy 31.12 a 1.01… Mało kto jednak wie, że można go obchodzić również we wrześniu… Podobnie jak Nowy Rok 😉

Tak dokładniej, to 15 września weszliśmy w Nowy Numerologiczny 2024 rok! Rok pod wibracją ósemki 😊

W piątek 15 września, kiedy miał miejsce również Nów w Pannie, wieczorem spotkałam się z Przyjaciółką i… jeszcze Kimś, ale jedna z tych osób chce pozostać anonimowa, a ja takie życzenia bardzo szanuję. Rozpaliłam na ogródku ogień, ustawiłam świeczki w Kręgu, wyniosłam swój magiczny kociołek, kamienie, białą szałwię, suszoną lawendę, Karty Wyroczni… Przygotowałam muzykę, włożyłam długą sukienkę… To był wyjątkowy czas. Czas postanowień, marzeń, uwolnienia od tego, co nam nie służy…



To był Nowy Rok, który i my z Nati także 16 września uczciłyśmy w cudownym gronie 😊 Wśród przepięknych, wyjątkowych i pełnych magii Kobiet, za które codziennie dziękuję Wszechświatowi i będę za Nie wdzięczna do końca mych dni tu na Ziemi, a nawet i dłużej. Wśród naszych Ukochanych Bogiń 😊

To był wyjątkowy wieczór. Wieczór pełen wzruszeń, marzeń, rozmów, wsparcia. Wieczór bycia razem, tworzenia map marzeń, wypełniony wyjątkową i prawdziwą Kobiecą energią 😊 





Życzę Ci aby ten Nowy Rok który już trwa, był rokiem obfitości w każdym obszarze Twojego życia 😊 Słuchaj swojej intuicji i serca oraz spełniaj każde marzenie. Nie siedź bezczynnie na przysłowiowej kanapie, ale działaj! Zacznij od małych kroczków, ale rób to! Ósemka która nam w tym roku towarzyszy, nie lubi bezczynności, a sprzyja tym, którzy naprawdę chcą i ruszają do przodu, nawet jeśli bardzo powoli.  

Życzę Ci na ten Nowy Rok dużo zdrowia, oraz wewnętrznej siły, która będzie Ci pomagać kroczyć własną ścieżką. Jesteś cudowną istotą, która zasługuje na najlepsze życie! Swoje życie! Nigdy o tym nie zapominaj 😊



PS. Za to dzisiaj Pełnia Księżyca w Baranie 😊



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze