„Szeptucha”

Jeśli interesują Cię słowiańskie zwyczaje oraz wierzenia, zioła, czy tradycje we wsiach świętokrzyskich, to myślę, że i Tobie spodoba się „Szeptucha”  Katarzyny Berenika Miszczuk😊

 


Jałowiec zerwany i podpalony, topiony razem z Marzanną. Nie można dotknąć pływającej kukły, bo ręka uschnie. Nie wolno się odwrócić odchodząc, bo przyjdzie choroba na osobę, która to zrobiła.  Symbol zimy odpływający i pozwalający nadejść Wiośnie 😊 To tylko jeden z przesądów i jedno z wierzeń które znajdziesz w książce 😉Poznasz też imiona kilku słowiańskich bogów oraz ich moce 😊 Dowiesz się też kim jest Widząca i co ile lat rodzi się na Ziemi. Polecam. 



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze