Luty w naszym ogródku

Luty, najkrótszy miesiąc roku…

 


Na parapetach w małych doniczkach, lub tak, jak u mnie w mini szklarni zaczynają rosnąć pomidory i cukinia co widzisz na zdjęciach poniżej😉

A w ogrodzie… jeszcze podcięłam drzewka i krzewy owocowe, sprawdziłam czy pnie nie zostały pogryzione przez gryzonie. (Jeśli tak by się stało musielibyśmy je odpowiednio zabezpieczyć.) U nas z powodu ciepłego stycznia zaczęły wychodzić kwiaty cebulkowe o czym już pisałam, więc ciągle do nich zaglądałam, zwłaszcza gdy sypał śnieg… Przykrywałam, sprawdzałam pąki na drzewach… Mam nadzieję, że przetrwają. 
Szafirek...


Za to dzisiaj dzień powitał nas błękitem nieba, a twarz ogrzewają promienie Słońca. Piękny dzień 💛 Pięknie luty się z nami żegna... 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze