Po…

Pomimo dużej ilości pracy i innych niespodziewanych, stresujących sytuacji, to był dobry miesiąc oczekiwania na najpiękniejsze Święta 😊

 

Nie będę pisać o tym co było złe i sprawiające w nas strach oraz lęki. Chcę wspominać tylko dobre momenty, drobne radości i chwile szczęścia, których było całkiem sporo 😊 

Już od 1 grudnia zaczęły się u nas pojawiać dekoracje świąteczne, piosenki w tym klimacie, filmy i kalendarze adwentowe które umilały nam dni oczekiwania oraz sprawiały ten przyjemny dreszczyk w środku 😉 Był też wieniec adwentowy i co niedzielę zapalana odpowiednia świeca 😉

W połowie miesiąca powitaliśmy choinkę, zaczęliśmy zajadać się dopiero co upieczonymi pierniczkami i przez kilka dni pozbywaliśmy się mąki, która pojawiała się nie wiadomo skąd po tradycyjnej już „wojnie na mąkę” podczas wykrajania ciasteczek 😊😉






W tym roku, pierwszy raz od kilku lat postanowiliśmy też zrobić sami pierogi. A, że te z kapustą i grzybami już były 😉 to ku radości dziewczyn przygotowaliśmy jedynie z kapustą. I tym sposobem, pewnego śnieżnego wieczoru zebraliśmy się w kuchni by przy zagniataniu, lepieniu i gotowaniu porozmawiać o minionym dniu, pośmiać się i posłuchać świątecznych piosenek 😊 Przez intensywność w pracach i szkołach takich wieczorów mamy zdecydowanie zbyt mało, więc był to dla nas wyjątkowy oraz pełen magii codzienności czas 😊 A do tego bardzo smaczny 😉


Był też czas na spotkania w jednej i drugiej pracy przy drobnych upominkach, życzeniach i radości. Czas i chwila zatrzymania by pobyć razem nie tylko podczas koniecznych zajęć 😊

Od samego początku naszego małżeństwa zdecydowaliśmy się celebrować czas okołoświąteczny bez pośpiechu, bez presji, bez generalnych porządków 😉 Ze swojego dzieciństwa też pamiętam ten spokój i radość. Chociaż wiem, że nie we wszystkich rodzinach tak było i tak jest. U nas zawsze grudzień był magiczny, pełen miłości, spokoju, niespodzianek i tego już wyżej wspomnianego dreszczyku 😊 Bardzo chciałam by i w rodzinie którą założę było podobnie i mam nadzieję, że nam to wychodzi 😉 


  



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze

Prześlij komentarz