Sesja zdjęciowa

Są takie dni, kiedy na prośbę bliższych lub dalszych znajomych robimy sesje zdjęciowe na różne potrzeby i okazje.

 


Tym razem była to sesja osobista, ale też i potrzebna do pracy. Zaproponowaliśmy park w Młochowie, o którym pisałam tutaj: https://odczarujmy-codziennosc.blogspot.com/2022/09/popoudnie-w-ostatnia-niedziele-wakacji.html

Mimo iż tego dnia słońce przeplatało się z deszczem oraz zimnym wiatrem  humory nam dopisywały😊




Było sporo pracy, wiele prób, ale i żartów oraz mnóstwo śmiechu 😉 Ważne, by praca była naszą pasją, a wtedy żadna pogoda nam nie straszna 😉 No może  z tą pogodą to tak nie do końca 😉 ale zawsze można znaleźć inne rozwiązanie. Dziękujemy 🙏

 


A czy Twoja praca sprawia Ci przyjemność?

 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze