Życie jest cudem

 „Każdy z nas ma swoją historię, utkaną z tysięcy przeżyć. Każda historia to suma doświadczeń i wyborów. To trudne relacje, uśmiechy i wylane łzy. Upadki i wzloty. Są historie głośno wypowiedziane i te, o których nikt nie słyszał. Każda historia coś znaczy. Każdy uśmiech, każda łza, każde szczęście i każde cierpienie kształtują nasze człowieczeństwo.”   - Gabriela Gargaś

Cudowne i tak bardzo prawdziwe słowa, cudownej Kobiety, Pisarki 😊 🙏Nie mogłam się powstrzymać i ich tutaj nie powtórzyć 💓

 

Tak samo jak staram się pielęgnować najpiękniejsze wspomnienia i wracać do nich w trudnych momentach, tak samo staram się zauważać otaczający mnie świat.

Oczywiście, że mam świadomość upływu chwil i ich niepowtarzalności i to z każdym rokiem większą. Może też dlatego jeszcze mocniej, jeszcze intensywniej niż kilka lat temu, łapię każdą i zapisuję w pamięci swojego serca. Potrafię zachwycić się równie mocno pozornie zwykłym porankiem, jak i wielką budowlą w centrum słynnego miasta. Cieszę się kęsem ulubionej czekoladki jak i suchej bułki. Tak! To prawda! Cieszę się sytością, ale i głodem, bo to on przypomina mi o tym, jak mimo wielu problemów, wiodę całkiem dobre życie 😊

Staram się każdego dnia żyć tak, aby wszystko było cudem w mojej codzienności, o której i Tobie piszę oraz namawiam Cię do zauważania jej u siebie, w swoim otoczeniu. Każdy z nas ma piękne, wyjątkowe i jedyne życie. Nie marnujmy go na to, na co nie mamy wpływu, nie marnujmy na hejt, obgadywania i chorą zazdrość. Zauważ to, co masz dookoła. Jest pięknie... 💖



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze