„Cisi obserwatorzy”

Czemu tak łatwo wydajemy osądy? Czemu tak nam trudno zrozumieć i zaakceptować innych? Ich marzenia, ich pasje, ich życie?

 

Za każdym razem kiedy staram się robić coś nowego, kiedy się rozwijam, uczę, zmieniam, mam wokół siebie tych „cichych obserwatorów”. Obserwatorów, którzy zamiast wspierać tylko czekają aż potknie mi się noga. Niby się uśmiechają, niby kibicują, a jednak…  Są też osoby, które jasno i wyraźnie mówią co o mnie myślą i co wg nich jest jedyną słuszną prawdą. Często te osoby nie wierzą w mój rozwój, w moją zmianę, bo już dawno wyrobili sobie o mnie zdanie i wciąż przy nim tkwią. I wtedy kiedy przysłowiowa noga mi się podwinie aż zacierają ręce utwierdzając się w swoim przekonaniu co do mnie. Tylko, że oni nie wiedzą, że moja każda porażka, moje każde zatrzymanie czy nawet cofnięcie 😉 jest krokiem który przybliża mnie do celu 😊 Znasz to? 😊 Wiem, że tak… To nie tylko moje doświadczenia, to doświadczenia wielu osób… Zbyt wielu…

Po co sobie to robimy? Po co raz wyrobione zdanie o kimś zostaje z nami do końca życia? Dlaczego? Rozwijamy się, dorastamy, zmieniamy poglądy, priorytety, przechodzimy różne etapy w życiu… Często bardzo bolesne o których inni do końca nie wiedzą, chociaż twierdzą inaczej. Sama znam osoby, z którymi kiedyś było „nam nie po drodze”, a teraz zaczynamy się zaprzyjaźniać. Nikogo nie powinniśmy skreślać. Nigdy.

 

A ci „cisi obserwatorzy”? … Niech żyją sobie dobrze, wierzą w co tam chcą… Ja, Ty… My… wiemy jacy jesteśmy, czym się w życiu kierujemy, wiemy co robić by jak najczęściej czuć szczęście, kochamy i jesteśmy kochani 😊

A właściwie to… Życzę wam… Jej, Jego, moim… Tym wszystkim „cichym obserwatorom”  momentu w życiu w którym odkryjecie, że i wy możecie być szczęśliwi, życzę wam momentu w którym zrozumiecie, że to zależy tylko i wyłącznie od was 😊

 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze