Wiatr i pełna magii trójka

Z poniedziałku na wtorek o 3:30 obudził mnie huk.

Wiatr tak się rozhulał, do tego padało, że przez chwilę nawet porządnie się wystraszyłam ☹ Nie lubię takiej wichury ☹ Czuję wtedy duży niepokój, a ból głowy dodatkowo nie chce ustąpić i wciąż trwa. I tak było tamtej nocy.

To właśnie ten wiatr wywiał nam na dobre lato i temperatury po 30 stopni. Oczywiście mamy wciąż kwiecień, ale nie będę ukrywać, że zdążył mnie jego początek rozpieścić tak piękną, prawdziwie lipcową temperaturą, że mi zwyczajnie tęskno... Mam tylko nadzieję, że prognozy długoterminowe się nie sprawdzą i na poprawę nie będziemy czekać aż do Maja. Mam nadzieję, że za chwilę wrócą ciepłe promienie Słońca opadające wprost na moją skórę gdy idę do pracy zawodowej oraz gdy pracuję w ogródku. Mam nadzieję, że wiatr przestanie hulać, przestawiać mi rzeczy na dworzu, zrywać światełka i przewracać kwiaty w doniczkach, a zamiast niego powrócą kolorowe motyle.

 

We wtorek też mieliśmy przez cały dzień przygody z trójką 😉 Załatwialiśmy sprawy firmowe w trzech urzędach i muszę powiedzieć, że nawet sprawnie nam poszło, bo mimo iż wracając jeszcze zajechaliśmy do trzech różnych paczkomatów wysłać towar dla klientów sklepu Lawart, to wróciliśmy do domu równo po trzech godzinach. Zdecydowanie trójka grała tego dnia główną rolę 😉 Ciekawe…😉 A kto mnie zna choć troszkę ten wie, że obok takich znaków nigdy nie przechodzę obojętnie i zawsze jestem na nie bardzo uważna 😉

Co oznacza cyfra 3?

„Rezonuje ona wibracją pomocy, komunikacji, wolności, inspiracji, kreatywności, żywiołowości, humoru, energii, wigoru, otwartości, spontaniczności, optymizmu, życzliwości, nadziei, wiary, miłości, radości, sztuki, piękna, błyskotliwości, pasji, inteligencji, wrażliwości, entuzjazmu, uprzejmości, wyobraźni, autoekspresji, oraz manifestacji swoich pragnień 😊

Cyfra 3 jest istotą umysłu, ciała i ducha, oraz posiada trojaki charakter Boskości. Symbolizuje wzrost i oznacza, że energia jest w trakcie działania. Jest to czas rozwoju i wzrostu na poziomie fizycznym, emocjonalnym, psychicznym, finansowym i duchowym. Odnosi się do wniebowstąpienia mistrzów. Kiedy ta cyfra się pojawia oznacza, że Ci wniebowstąpieni mistrzowie są blisko nas. Są odpowiedzią na nasze modlitwy i chcą nam pomóc. „



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze