Powrót do biura na tarasie i Jaryło wiosenny

Już w pierwszych dniach kwietnia kiedy musiałam pracować na laptopie, wzięłam go „w garść” wraz z innymi potrzebnymi dokumentami i przeniosłam się do swojego „biura na tarasie” 😉

Pracowałam, a w chwilach „pomiędzy”  łapałam energię z natury. Przyniosłam też sobie dobre i proste przekąski, które umilały mi pracę 😉 Czyż to nie są drobne momenty szczęścia które jesteśmy w stanie osiągnąć w tak prosty sposób? Nie raz mówiłam i pisałam, że człowiekowi nie wiele do tego potrzeba. A prostota oraz życie w zgodzie z naturą i sobą to naprawdę wszystko! 😊 Jedzenie też się do tego wlicza. Proste, smaczne i co ważne… tanie 😉 O nim też wiele razy pisałam i pisać jeszcze zapewne będę.

Tego konkretnego dnia gdy laptop zabrałam pierwszy raz na taras w tym sezonie, promienie słońca przypiekały z każdą minutą coraz bardziej. Miałam wrażenie, że to połowa lipca, a nie pierwsze dni kwietnia 😉 Ogródek zaczął nabierać coraz większej ilości barw, tulipany się otwierały i wydłużały kiedy tylko poczuły Słoneczko. Zupełnie tak samo jak ja 😉 Lubię na to patrzeć, i lubię patrzeć gdy się zamykają, kiedy żółta, ognista kula chowa się za horyzontem. Zresztą… nie tylko te kwiaty tak reagują na ciepłe promienie spadające z Nieba i dotykające Ziemi. Co za przyjemność pracować na powietrzu kiedy tylko jest taka możliwość 😊

 


W tytule wspomniałam o Jaryło wiosennym. Jest to święto podczas którego Mężczyźni proszą Boga Jaryło o płodność na roli, w gospodarstwie i małżeństwie. W tym dniu następuje otwarcie Ziemi, a Jaryło uwalnia pierwszą rosę, dzięki której wzrost ziół przyspiesza. Wierzono, że zebrana dzisiaj rosa pomagała w leczeniu różnych dolegliwości, więc używano jej jako leczniczą wodę.

  



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze