Wielkanoc

 „Kto tego dnia pierwszy zobaczy wschód Słońca nie zazna kłopotów przez cały rok”.



Wierzono także, że woda zaczerpnięta ze źródła lub rzeki w noc Wielkanocną posiada szczególną moc uzdrawiania. A usłyszenie kukania kukułki wróży dostatek całej Rodzinie 😊

Za to kobiety, które chcą mieć dzieci, a mają problem z zajściem w ciąże w Święta Wielkanocy powinny postawić na stole obok siebie dodatkowe nakrycie z kawałkiem ciasta i powiedzieć „Wielkanocne ciasto dla dzieci”. Po tych słowach należy podzielić ten kawałek i rozdać go ptakom a wtedy na następną Wielkanoc będzie się przy nadziei 😊

                Pięknych, pełnych spokoju i magicznych chwil dni!  💚




 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze