Śnieżny Księżyc

Dzisiaj o 13:31 kulminacja Pełni Śnieżnego Księżyca w praktycznej Pannie!

michal.cichocki.foto


W tym miesiącu Księżyc sprzyja higienie oraz dbaniu o zdrowie. Doda nam energii i sprawi, że zapragniemy zrobić porządki w swoim życiu, zająć się naszym życiowym bałaganem jeśli się wkradł do jakiegoś jego obszaru. 

Warto, jak to podczas każdej pełni, pozbyć się tego, co nam nie służy, zarówno błędnych przekonań jak i relacji które stały się dla nas toksyczne. Zaufaj swojej intuicji, odpoczywaj i ładuj baterie. Może pojawić się mętlik w głowie i szalejące emocje, co sprawi, że na chwilę przysłonią Ci to, co ważne. 

Nie bądź dla siebie i innych zbyt surowy,  uważaj na zbytni krytycyzm, oraz zbyt pochopne osądy. Wyciągaj wnioski z przeżytych sytuacji i pamiętaj, o czym wielokrotnie pisze, że każda przeszkoda to lekcja, a nie kara. Nic nie dzieje się bez powodu, nawet jeśli teraz trudno Ci to zrozumieć. 

Pal białe, żółte, zielone, złote świece. Pracuj z malachitem, kwarcem dymnym, pirytem, kryształem górskim, zielonym awenturynem.  

Wykorzystaj dany nam czas na regenerację, porządki w sobie i wokół siebie, oraz na odpoczynek! Nie przegap tej szansy 💖

I koniecznie zajrzyj na profil Wyjątkowej Współczesnej Czarownicy  Kariny której wiedza jest ogromna i możesz się od Niej wiele nauczyć, oraz zacząć zmieniać swoje życie, które Cię "uwiera" 💜  


 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze