Równowaga i harmonia w przyjaźni

Prawdziwa Przyjaźń to skarb i nie ma w tym stwierdzeniu żadnej przesady.

Prawdziwych Przyjaciół poznajemy nie tylko w czasach trudnych dla siebie, nie poznajemy tylko po tym jak traktują nas w przysłowiowej biedzie, ale po tym, jak reagują na nasz sukces.

Znasz to? Ja bardzo dobrze…

Sama bardzo dobrze to odczułam i zrozumiałam, że nasz sukces zniosą tylko ludzie szczerzy. Innym, nawet jeśli to będzie trudne pozwól odejść, bo będą tylko ciągnąć cię w dół… A może oni sami się odsuną, więc nie trzymaj ich kurczowo, a pozwól iść ich własną drogą…

Polegaj na swoich przyjaciołach, doceniaj ich i dawaj im wsparcie, wtedy kiedy tego potrzebują. Nie pozwól się wykorzystywać, bo przecież między bliskimi osobami panuje harmonia i bezinteresowna pomoc. Równowaga i harmonia - w Przyjaźni, tej prawdziwej, szczerej, bezinteresownej być powinna. 



 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze