Nasze życie

Do napisania tego posta zainspirowała mnie pewna rozmowa, na którą trafiłam przez przypadek w TV, jak również Barbara Pasek, której książki czytam z wielką zachłannością, bo Jej słowa okazują się tak bardzo moimi... 🙏


Tak naprawdę powinnam o tym napisać już dawno, ale chyba potrzebowałam impulsu i porządnego przypomnienia o czymś tak oczywistym.

Od zawsze irytowały mnie… Nie! napiszę wprost WKURZAŁY teksty typu „Jesteś za młoda żeby…”, czy „W twoim wieku nie wypada…” Już kiedy byłam dzieckiem i nastolatką gdy słyszałam tego typu teksty wypowiadane do mnie, moich rówieśników czy Rodziców rodził się we mnie bunt i wszystko w środku krzyczało. I powiem szczerze, że bardzo często reagowałam na to w taki czy w inny sposób. Jak to nie wypada?! Jak można swoje i czyjeś życie uzależniać od wieku?! Przecież styl życia się nie starzeje! No, może jedynie ograniczać je nasze zdrowie o czym i ja się przekonałam, już w wieku nastoletnim. To jednak nie powinno sprawić iż z niego zrezygnujemy, a wręcz przeciwnie! Powinniśmy i nawet musimy dostosować „nasz styl życia”  do naszego „tu i teraz”, co nie oznacza, że nasza codzienność stanie się bardziej uboga. A często wbrew pozorom jest wręcz przeciwnie 😊 (dobrze o tym wiem z własnego doświadczenia).

Życia się „nie kotwiczy” i nie patrzy na to, co było. ŻYCIE SIĘ PRZEŻYWA! 😊 Akceptujmy swój wiek i gdy to zrobimy zmieńmy swój język. Życie jest piękne, choć zarazem trudne, bez względu na to ile mamy lat. Nigdy! nie jesteśmy na coś „za starzy”.

Żyjmy, spełniajmy marzenia, miejmy pasje „tu i teraz” bez względu na to, ile lat mamy. Zakochajmy się w życiu, w naszym życiu, o czym napiszę więcej za kilka dni 😉



 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze