Makaron jajeczny tagiatelle własnej roboty

W naszej Rodzince makarony robią Mężczyźni 😉 Tym razem zachciało nam się tagiatelle i to zrobione z pomocą maszynki, która stoi od lat nie używana 😉 Oczywiście makaron robiony od początku do końca za pomocą własnych rąk, to standard, jednak nie tym razem 😉 W końcu… Maszynkę należy od czasu do czasu „odkurzyć” 😉


Składniki:

  • 400 g semoliny (może być mąka pszenna)
  • 4 jajka
  • 2 łyżki oliwy
  • Łyżka soli

Ciasto zagniatamy, wałkujemy, kroimy, lub przeciągamy przez maszynkę, gotujemy i gotowe! Wychodzi mega pyszne. U nas tym razem z sosem serowo pieprzowym, z piersią kurczaka, z marchewką, czosnkiem, pietruszką i parmezanem 😋  

Smacznego! 
















 Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze