„Skarb Czarownicy”

„Skarb Czarownicy” to już ostatnia część o życiu Małgosi.



Tym razem Małgosia, jako pani weterynarz wiedzie spokojne życie wraz z 7 letnią Marynią w Urokach. Otoczone miłością, życzliwością, dobrymi ludźmi czują się szczęśliwe i spokojne. Do czasu…

Okazuje się bowiem, że przeszłość nie tak łatwo daje o sobie zapomnieć, a dawne, wojenne zbrodnie wychodzą na światło dzienne…

Muszę się przyznać, że kiedy Anna Grochowska przeczytała ostatnie zdanie, bardzo żałowałam, że to już koniec i że to koniec całej serii… 



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze