„Sekret Czarownicy”

„Sekret Czarownicy”  Anny Klejzerowicz to kolejna część serii, tym razem zdecydowanie o poszukiwaniu siebie, własnych korzeni, historii…

Problemy w młodym małżeństwie wynikające z innych oczekiwań, innego wychowania, a często i z banalnych nieporozumień… Kto tego nie zna?

Tajemnica, zauroczenie, energia, inny czas?… Odrobina magii, tej codziennej, ale nie tylko…

Dodatkowo wątek archeologiczny, szczególnie mi bliski, więc i ta część Czarownicy była dla mnie ucztą dla stęsknionej duszy 😊 Dziękuję autorce z całego serca. 



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze

Prześlij komentarz