„Pierwsza sprawa”

 „Pierwsza sprawa” to część 1 z Komisarzem Oczko, autorstwa Tadeusza Wandzel.

Kiedy znika żona pewnego lekarza z Trójmiasta, sprawę przejmuje Komisarz Oczko, zaczynający właśnie pracę w Komisariacie Gdańskim. Czy uda Mu się w porę odnaleźć zaginioną kobietę? Zapraszam do lektury. 

 

PS. Nie mogę się ostatnio wyspać. W sobotę wyłączyłam światło i telewizor chwilę po 23:00, więc bardzo wcześnie jak na mnie,  a mimo to ledwo wstałam kolejnego dnia. Mój organizm w ostatnim czasie mocno domaga się snu i kiedy nie mam nic pilnego rano, słucham siebie i śpię… Tym bardziej, że pracuję do późna, więc każdą wolniejszą chwilę wykorzystuję na swoje potrzeby. Ostatnie tygodnie wyczerpały mnie znów bardzo mocno i jeszcze napięcie w ciele jest, więc „nie boksuję” się ze swoim ciałem, oraz intuicją, jak kiedyś często to bywała, a słucham i podążam za sobą. Nawet kiedy to trudne 😉 Mam nadzieję, że ty też nie robisz nic wbrew sobie i słuchasz siebie 😊



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze