Kreacja

My sami kreujemy naszą codzienność. Nie wiem jak to jest u Ciebie, ale ta świadomość pozwala mi wznieść się wyżej, pomimo iż „moje Skrzydła są ułomne, zbudowane na stelażu wielu traum, w bólu, lęku, tęsknocie…”

Każdy z nas ma przeszłość. Jedna z nich jest łatwiejsza, inna trudniejsza, ale… to my sami każdego dnia decydujemy o tym jak ten nadchodzący dzień będzie wyglądać. (Chociaż oczywiście są rzeczy, na które wpływu nie mamy i musimy je akceptować, przyjąć, a nawet co jest bardzo trudne, zaufać). Ta wiedza potrafi dodać sił, że mamy wpływ na swój strach. I tak! Ja też się każdego dnia uczę i uczyć będę do końca mych dni. Rozwalam się na miliony kawałeczków i po czasie jaki sobie już daję, zbieram się na nowo, układam, sprzątam i NIE! Nie uśmiecham się non stop, nie wmawiam sobie i innym, że jest ok kiedy tak nie jest, ale doceniam wszystko co mam, co udało mi się zbudować, bo czy doceniamy słońce bez deszczu i burzy?

 

„Życie to droga. Życie to też schody, po których wspinasz się do góry albo schodzisz w dółWażne, by czuć każdy krok postawiony przez siebie.

Śliskie schody, mokre od rozlanych łez i żalu to jedna z głównych przeszkód w dotarciu do celu. Poręczą może być ramię przyjaciela, poręczą możesz być ty sam/sama jak dla siebie tak i dla innych.

Świadomość siebie, oczy otwarte na świat, dbanie o czysty grunt pod nogami, higiena duszy i czyste myśli to twoja ochrona i siła napędowa.”  

- Aida Kosojan – Przybysz



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze