„Obfitość”

Dzisiaj tylko i aż wiersz, bo moje nerwy w strzępkach i nie mogę się na niczym skupić…  Oczywiście to minie i przypomina mi o tym każda z płynących rzek, ale… potrzebuję chwili… 

 

„Obfitość

to nie pieniądze,

które masz

na swoim koncie bankowym,

trofea na półce,

litery przed twoim nazwiskiem,

lista osiągniętych celów,

liczba osób, które znasz,

twoje idealne ciało,

czy twoi wielbiciele.

To jest twoje połączenie

z każdym oddechem,

to to,

jak bardzo jesteś wrażliwy

na każde

przelotne odczucie i emocję

w twoim ciele.

To zachwyt,

gdy rozkoszujesz się

każdą wyjątkową chwilą,

radość z jaką

witasz każdy nowy dzień.

To rozpoznanie siebie

jako obecności, mocy,

która tworzy i porusza światy.

To twoje otwarte serce,

to to,

jak głęboko

porusza cię miłość

każdego dnia,

twoja gotowość przyjęcia,

objęcia tego,

co potrzebuje przytulenia.

To świeżość

każdego poranka

nieobciążona pamięcią

czy fałszywą nadzieją.

To odczuwanie

popołudniowej bryzy

na twoich policzkach,

słońce

ogrzewające twoją twarz.

To spotykanie się z innymi

w przestrzeni uczciwości

i bezbronności,

łączenie się poza historiami,

dzielenie się

prawdziwym życiem.

To jest twoje zakorzenienie

w chwili obecnej,

rozpoznanie,

że zawsze jesteś w Domu,

bez względu na to,

co się stanie,

bez względu na to,

co zostanie osiągnięte

lub stracone.

To dotykanie życia

w momencie stworzenia,

nie oglądanie się nigdy za siebie,

odczuwanie,

jak brzuch unosi się i opada,

dziękowanie każdemu oddechowi.

To padanie na kolana

z podziwem,

śmianie się z opowiadanych historii,

pogrążanie się

w coraz głębszym spokoju.

To prostota.

To życzliwość.

To ty, przed każdym

wschodem słońca,

świeży, otwarty, gotowy ...

i przebudzony.

Jesteś bogaty, przyjacielu!

Jesteś bogaty!”

-  Jeff Foster



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze