Fotografia

Wielokrotnie pisałam tu na temat fotografii, która kilka lat temu stała się moją pasją. Odkryłam ją kiedy urodziła się moja pierwsza córcia, kiedy poszłam na pierwszy kurs fotografii dla Mam 😊

Nie pisałam chyba jednak o tym, jak to jeden z nauczycieli fotografii miał wg mnie rację mówiąc, iż „dobre zdjęcie nie jest kwestią odległości ogniskowej obiektywu ani obróbki, ani czujnika aparatu, ani kadru”… Chociaż osobiście uważam, że to też jest bardzo pomocne 😉 – On twierdzi, że dobre zdjęcie to takie, które potrafi wzruszyć tego, kto na nie patrzy, kto je widząc reaguje w taki czy w inny sposób, że potrafi coś poczuć – i z tym stwierdzeniem osobiście nie mogę dyskutować 😊














Moje zdjęcia z rekonstrukcji Grupy historycznej, w której brali udział N i M



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 


Komentarze

Prześlij komentarz