Siła w kobiecej kruchości

Jedną z piękniejszych cech kobiet, z której nie zawsze zdajemy sobie często sprawy jest siła, ale nie mam na myśli tej siły „jak skała”, ale tę siłę w naszej kruchości. 


Tak, dobrze czytasz.  Same nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, jak mamy ogromną moc, dopóki życie nie zmusi nas by ją wykorzystać. W naszym życiu jest tak, że nie powinniśmy brać wszystkiego za pewnik, nie przyzwyczajać się. Ostatnie lata i tragiczne wydarzenia bardzo nam w tym przypomniały, jak również o tym, ile w nas – Kobietach jest siły… Przecież to, co jest dzisiaj, co wydaje nam się takim zwykłym, normalnym, jutro może przestać istnieć i tak często ostatnio przestaje…

Dlatego też tak ważne jest nauczenie się wdzięczności, za to co „tu i teraz”, za miniony dzień, za każdą sekundę, za każdą chwilę. Ważne jest cieszenie się tym co mamy bez skupiania na tym czego nam brakuje… To też jest ważne, ale nie najważniejsze. Grunt to nie żyć w przeszłości, czy niepewnej przyszłości. Ważne jest być „tu i teraz”, w swojej codzienności…

Jesteśmy silne, o czym tak często zapominamy, silne w tej kruchości, jak delikatne płatki kwiatów, czy skrzydła motyla… Siła jest w każdej z nas. Pozwól sobie na nią, przypomnij sobie o niej. Ona tam jest…



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze