„Asystentka”

 „Asystentka” S.K. Tremayne to genialny i oryginalny thriller.

Mam już tak, że po lżejszych pozycjach czytelniczych sięgam po coś bardziej emocjonującego. „Asystentka” spełniła moje oczekiwania. Słuchałam z zapartym tchem, wymyślając „w głowie” różne rozwiązania 😉

Przez chwilę też zastanawiałam się, co bym zrobiła gdyby podobna sytuacja jak główną bohaterkę, spotkała i mnie. Starałam się „wejść” w jej emocje kiedy poznałam jej dzieciństwo. Jednak… czy faktycznie było tak, jak je zapamiętała?

Polecam z całego serca! 



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze