Wczorajsze popołudnie w biurze na tarasie

Jest po 15:00, więc zaczęłam już drugą pracę, a dokładniej... pierwszą, w swojej Firmie 😀

Wyszłam na taras z laptopem żeby popracować, słucham audiobooka, promienie słońca ogrzewają przyjemnie moją skórę 😊

Od 4:00 już trzy razy się przebierałam, bo nie zrobiło się ciepło, a gorąco! W cieniu 27 stopni, ptaki radośnie śpiewają, fruwają kolorowe motyle i od trzech dni widzę przylatujące do nas Sikorki 😊 Nawet teraz, kilka minut temu była jedna, napić się wody z naszej mini fontanny. Wczoraj też powiesiliśmy im na bzie słoninę 😉 Niech się u nas dobrze czują 😊 (Szkoda tylko, że dźwięki natury zagłuszają samoloty. Za nic nie mogę się do tego przyzwyczaić).

Zapach moich białych floksów jest bardzo intensywny, przyjemny, słodkawy… Po raz nawet nie wiem już który kwitną inne kwiaty, w tym róże, oraz lawenda, a nawet grusza… Zrywamy codziennie słodkie maliny, jeżyny, poziomki i… truskawki 😉 Jabłek też coraz więcej, a właściwie to już coraz mniej 😉 Takie najlepsze! Zrywane prosto z własnych drzew, o które dbamy dzień po dniu 😊

Nagle… pojawiły się bańki mydlane mieniące kolorami od promieni słońca 😊 Rozglądam się, ale nie widzę skąd nadleciały… kto je puszcza? 😊

A później… Gdy już zaniosłam laptop do gabinetu wyszłam jeszcze na taras ze swoim magicznym kubkiem herbaty 😊 Wieczór nadszedł bardzo szybko, na szczęście wciąż ciepły, pobudzający zmysły aromatami. O zmierzchu moje floksy pachną jeszcze piękniej nagrzane od wielu godzin przez Słońce 😊

  

W takich chwilach czuję ogromne szczęście i wdzięczność. Na moment zapominam o stresach, problemach, o tym że mieszkam w Warszawie… Jestem „tu i teraz”, a „moja radość jest taka, jak by przenikało mnie światło” 😊 Czy ja już tego kiedyś nie pisałam? 😉

Niech tak ciepła Jesień trwa jak najdłużej, a najlepiej do ostatniego dnia 😊



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze

Prześlij komentarz