Urodziny 😊

15 lipiec… Minął kolejny rok… I nie chodzi mi w tym przypadku o rocznicę Bitwy pod Grunwaldem 😉 Jak banalnie by to zabrzmiało, zleciał tak szybko, że mi troszkę żal… Nie będę ukrywać iż bym chciała by czas zwolnił. Chciałabym móc cieszyć się drobnymi, dobrymi chwilami znacznie dłużej… Mimo to już się nauczyłam, że nie ma co żałować, przynajmniej… nie żałować zbyt długo (bo wciąż zdarza mi się to robić) tego, co minęło 😉



Mimo tego galopu i mnóstwa stresów jestem wdzięczna za każdy miniony dzień. A dzień moich urodzin nie jest tylko dla mnie okazją do świętowania, ale także do przemyśleń. Zresztą… Jak każdy 😉 Każdy dzień według mnie jest ogromną okazją do nauki, refleksji, doświadczania i właśnie wspomnianej wcześniej wdzięczności. A powodów do niej mam mnóstwo. Przecież jest tak, że i bardzo trudne lekcje, które bez wątpienia są i były w moim przypadku bolesne, sprawiały także złość, oraz bezradność połączoną z mnóstwem wylanych łez, to z perspektywy czasu okazały się niezmiennie cenne.



Mam wspaniałą Rodzinę i Przyjaciół na których zawsze mogę liczyć. Są przy mnie na „dobre i na złe”. Akceptują mnie taką jaką jestem ze wszystkim co we mnie dobre, ale i tym co „gorsze” 😉 Nie oceniają, a po prostu SĄ. Jestem wdzięczna za poznanie przepięknych Kobiet, które pewnego wieczoru, w przeciągu zaledwie 5 godzin stały mi się tak bardzo bliskie, jak Siostry, „Wiedźmowe Siostry” 😉 I dzisiaj Wam jeszcze raz dziękuję za to, że Jesteście, a Wszechświatowi jestem wdzięczna, że postawił Was na mojej drodze, którą postanowiłam kroczyć wbrew wszystkiemu… Wkroczyłam na swoją drogę życia, zeszłam ze ścieżek utartych przez innych które mi nie służyły i zaczęły dziać się cuda 😊 A jednym z tych cudów jesteście i WY, moje Boginie  😊



Jestem wdzięczna za obie prace, chociaż myślałam, że nigdy więcej nie będę musiała się zatrudniać u kogoś innego, że wystarczy moja Firma. Życie się zmienia i są momenty iż nie mamy wyjścia. Przyjęłam to z pokorą i staram się dawać z siebie jak najwięcej, ale… nie zapominając o sobie, o odpoczynku, o słuchaniu swojego ciała, bo tak łatwo się zatracić, zagubić w koniecznej pracy i zapomnieć o sobie… Już nie popełniam tego błędu, błędu który kosztował mnie nie tylko zdrowie… W wolnym chwilach coraz częściej się wyłączam, wyciszam telefon i kładę go z dala od siebie, więc jak wtedy chcesz się ze mną skontaktować, to nie ma na to szansy. Odpoczywam, bo tego czasu zwłaszcza w ostatnim roku u mnie zbyt mało, więc wykorzystuję te chwile na tyle, ile tylko mogę 😊 To mój czas, tylko dla mnie, dla nikogo więcej, więc proszę uszanuj to, jak ja szanuję Twój czas. (Wciąż są w moim otoczeniu osoby, które tego nie rozumieją i nawet nie próbują, bo mają swoje przekonania, których kurczowo się trzymają nie dając sobie i innym przestrzeni. Wciąż to dla mnie przykre…  😔 ale nie mam na nich wpływu. Mam wpływ na siebie z czego po latach zaczęłam korzystać i dobrze mi z tym 😊 Moje potrzeby są ważne, tak samo jak Twoje dla Ciebie.) 


 

Jestem wdzięczna za możliwość rozwoju, za swoją odwagę, za to, że każdego dnia „walczę” z utartymi schematami, które nie są dobre dla mnie. Czasami wychodzi mi to lepiej, innym razem gorzej, ale nie zamierzam się poddawać, już nie. Doceniam każdy dzień, który daje mi szansę na to, by być kim zawsze chciałam być.  Im jestem starsza tym bardziej rozumiem również, że podróż Kobiety to wielki zaszczyt i wyzwanie.   


Oby tylko zdrowie było, oby tylko wojna się skończyła i obyśmy wszyscy czuli się bezpieczni.  I oby spełniło się moje największe i „najstarsze„ marzenie o małym domku w Górach, w codziennym życiu wśród Natury i w zgodzie z nią😊 Nie tylko napisane, ale wypowiedziane na głos 😉 Niech tak się stanie!

 




Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 

Komentarze

  1. I tego się trzymaj Asiu. Bądź sobą ,jesteś Cudowna 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz