„Klątwa dla Demona”

Kolejne, już trzecie przygody pięknej Jagody 😊 „Klątwa dla demona” Magdaleny Kubasiewicz też mnie nie zawiodła.



Kryminalna zagadka która zostaje, a może nie? 😉 rozwikłana w niesamowitej atmosferze, wśród zaklęć i klątw. To przemyślenia głównej bohaterki dotyczących przyjaźni, lojalności, miłości oraz relacji między ludzkich.

Dla mnie idealna na letnie wieczory, więc polecam by się na chwilę oderwać od intensywnej codzienności 😊



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze