Początek dnia

Uwielbiam zaczynać dzień z kawą latte kiedy reszta rodzinki jeszcze śpi. Mój niespieszny początek dnia…



A wiosną i latem to już pełnia szczęścia 😊 Siedzę sobie na kanapach tarasowych a przede mną kolorowy ogród. Ptaki śpiewają a moją skórę ogrzewają ciepłe promienie Słońca. Nic w tej danej chwili, w moim „tu i teraz” nie może się z tym równać.

Natura, kawa latte i ja… „Idealny” początek dnia, bez względu na to ile wyzwań i trudności mnie czeka 😊

Ach… Zbyt często biegniemy gdzieś przed siebie na oślep. A wystarczy zwolnić chociaż na chwilę. Zatrzymać się nawet na krótką chwilkę by być uważnym na to, co i kto nas otacza.

I tak zaczynając dzień (chociaż wpis z opóźnieniem, bo powinnam go wrzucić ok. 5:00 😉), życzę Ci takiego zatrzymywania, takich chwil zwolnienia każdego dnia. Życzę Ci dnia uważności i wdzięczności za drobiazgi. A uwierz, że takich codziennie mamy mnóstwo. Trzeba je tylko dostrzec 😊 Spraw by każdy Twój dzień miał mnóstwo radosnych chwil, począwszy od chwili gdy otwierasz oczy po nocy 😉 Musimy pamiętać, o czym tak często zapominamy, że nie warto czekać na specjalną okazję do świętowania, do radości i wdzięczności. Tak naprawdę każda minuta naszego życia, mojego i Twojego jest okazją do tego. Celebrujmy każdą chwilę, bo druga taka już się nie zdarzy 😊 Magicznego dnia! 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze