Czasami…

Czasami bywa tak, że niektóre rozmowy wspierają i pomagają nam na nowo odżyć i tak samo działają na naszą duszę. Pomagają uwierzyć, dodają wiary w siebie, siły oraz nadziei. 

Czasami bywa tak, że niektóre spotkania tak po prostu, zwyczajnie, po ludzku sprawiają iż czujemy się dobrze oraz lekko… Czujemy się w tej danej chwili szczęśliwi 💚 I nie, nie zawsze wtedy potrzeba słów. Wystarczy, że Ta osoba się po prostu pojawiła, stanęła lub usiadła obok nas, może wzięła za rękę, przytuliła, szła obok… Ulgę nie zawsze przynoszą słowa, nie zawsze też przynoszą łzy. Czasami wystarczy Ktoś obok… Tylko tyle i aż tyle…


Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze