Zaćmienie Słońca już we wtorek! A do tego Nów Księżyca. Będzie magicznie!

To już za chwilę to już za moment Księżyc znajdzie się pomiędzy Słońcem a Ziemią 😊

Zaćmienie Słońca 20.03.2015

Zaćmienie Słońca, które odbędzie się już 25 października zakryje je w 46% i będzie widoczne praktycznie w całej Polsce 😊 Co prawda w największym stopniu, bo w 45% zakryte będzie w północno – wschodniej części naszego kraju. Na południu, to będzie 37% a na zachodzie 35%. Z tego co piszą na różnych portalach i w różnych mediach powołując się na specjalistów, całe zaćmienie ma trwać 2h20min, a jego maksymalna moc nastąpi między godziną 12:14 a 12:26.

Ostatnie zaćmienie Słońca 10.06.2021

Te co widzisz na zdjęciach już były. A jak będzie we wtorek? Trzeba się samemu przekonać 😉

Nie przegap tego, bo następne, choć nie tak spektakularne będzie dopiero w 2025 roku! 😊

 

To też czas pełen magii 😉 Nie dość, że zaćmienie Słońca, to Nów Księżyca w skorpionie o 4:40 😊 A Skorpion jest symbolem transformacji, więc przyniesie nam wyostrzenie intuicji, rewolucję w relacjach, pomoże domknąć sprawy z przeszłości i wyzwoli w nas długo skrywane pragnienia 😉 Jeśli się tylko na to otworzymy mamy szansę zmienić swoje słabości w siłę, doświadczymy wewnętrznego przebudzenia, płeć piękna poczuje się bardzo kobieco 😊 To czas kreacji, nowych początków, radykalnych zmian, duchowości… Zaufajmy Wszechświatowi i temu co nam oferuje a nasze życie będzie się zmieniać na lepsze 😊   



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze