„Relaksacja” pomaga nam dobrze spać

Wieczór… Sprzątanie, nadrabianie zaległości, gotowanie na kolejny dzień, pranie, planowanie, analizowanie… Czy tak u Ciebie wygląda codziennie czas przed snem? 

U mnie przez długi czas tak właśnie było. I owszem. Teraz też się zdarza, jednak ja zasypiam dosyć późno, a nawet bardzo późno i ten czas przed snem wykorzystuję już zupełnie inaczej 😉 W końcu wtedy mamy jedno zadanie, a przynajmniej mieć powinniśmy 😉 Przygotować się jak najlepiej do nocy, do tego by nasz sen był wartościowy 😊 A jak zazwyczaj to robisz? Może spróbuj czegoś innego, a po kilku, kilkunastu nocach zauważysz pozytywną zmianę?

Spróbuj relaksacji, wyciszenia, medytacji, spaceru, ciepłej kąpieli w pianie przy świecach… Bez tv, bez telefonu i nawet bez czytania książki. Tak! Bez czytania. Mogą być w sypialni świece, jeśli lubisz spokojna muzyka, ulubione kadzidło… I nic więcej… Relaksacja. W internecie możesz znaleźć osoby, które ją przeprowadzają, wspierają i pomagają w nabyciu nawyku, dzięki któremu nasz sen jest dużo lepszy. Może warto jeśli źle sypiasz a rano trudno Ci wstać? 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze