Nowi członkowie rodziny i małe tęsknoty

Od kilku dni mieszka z nami Coffee oraz Nefretiti, czyli po prostu Nefri 😉

Jeśli chodzi o Coffee, to kociaki zainteresowane, ale bez przesady 😉 Za to Czekoladka ciut zazdrosna. Przynajmniej tak było na samym początku 😉

Czekoladka i Coffee
Nefretiti to już zupełnie inna historia😊 Starsze kociaki ciekawe, chociaż zazdrosne, a najbardziej Amon 😉 I mam tu na myśli tylko chłopaków, bo Freja ufna oraz przyjacielska. I jak to bywa przy dzieciakach: intensywnie oraz głośno 😉 Nefri musi być cały czas obok, bo jak znikam z pola widzenia, to od razu krzyk😉 Dobrze, że Freja zawsze czuwa…  Oczywiście trzeba na nowo zorganizować naszą rutynę, naszą codzienność.  I jasne, że pierwsze dni są trudne, a nawet bardzo trudne, jak to bywa przy każdej zmianie. Jednak jak zawsze, z czasem jest coraz łatwiej, lepiej i w końcu przychodzi taki dzień, że nie musisz się zastanawiać co i jak, bo to się po prostu dzieje 😊 U nas ten czas jeszcze nie nadszedł 😉 Jeszcze chwila, jeszcze momencik…  Ale to dobrze. Zmiany są potrzebne, a dom bez zwierząt, dla mnie osobiście, byłby niekompletny. Tak mam już od dziecka, kiedy to zwierzęta zawsze były częścią naszej Rodziny.
Freja, Amon, Ulises i Nefretiti 💓



Do tego tyle się w październiku dzieje na mieście oraz w moich ukochanych Górach. Tyle imprez, tyle lokalnych jesiennych fest, tyle radości, muzyki, kolorów oraz smaków. Niestety… z kilku powodów, również tych niezależnych od nas, nie bierzemy w nich udziału. Nie udało się nam wyrwać nawet tuż obok, na pół dnia. Nie mówiąc o weekendzie u rodzinki na południu kraju. Są rzeczy na które nie mamy wpływu i nawet gdybyśmy bardzo chcieli… nie możemy. Tak też bywa, tak też się zdarza. Nie będę ukrywać, że mi z tym dobrze i że nie czuję żalu czy tęsknoty. Za Górami, za szlakiem jest ona tak wielka, że aż boli. Żal też tylu fantastycznych imprez, pobycia razem w innych okolicznościach. Żal tych emocji, endorfin. Żal tym bardziej większy, że pogoda przecudna, natura przepiękna… Żal, że obowiązki i inne zobowiązania na ten moment są priorytetem, a doba wciąż ma tylko 24h… Jednak teraz inne sprawy ważniejsze, inne sprawy wymagają rozwiązania i naszej uwagi bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Zaczekam… jeszcze przyjdzie dzień kiedy ruszymy za miasto, by odetchnąć…

Za to dzisiaj Noc pełna magii 😉 Nie zapomnij spojrzeć w górę by wypowiedzieć najskrytsze marzenia. Wszechświat daje nam okazję do łatwiejszego ich spełnienia 😉 Co nie oznacza, że mamy tylko siedzieć i czekać. Tak łatwo nie jest 😉😊


PS. W poniedziałek i we wtorek wyjątkowo nie będzie wpisu. „Wracam” w środę. Chociaż… jeszcze jutro pojawi się kilka zdań na temat… Ale tego dowiesz się jak zajrzysz na blog w sobotę 😉 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze

Prześlij komentarz