Codzienność z chwil

 „Życie każdego z nas składa się z chwil… Z chwil które pojawiają się i znikają…”

Tak naprawdę, w każdej z nich można znaleźć coś pięknego więc powinniśmy każdą z nich doceniać i zauważać.  Jak się nad tym zastanowić, to przecież właśnie z nich  tworzymy swoją codzienność.

I to od nas zależy czy nasza codzienność będzie wartościowa, pełna pozytywnych wyzwań oraz emocji… czy wręcz przeciwnie. To dlaczego tak często podejmujemy decyzję która sprawia iż jesteśmy nieszczęśliwi i  przed zaśnięciem czujemy iż polegliśmy? Dlaczego wciąż robimy coś wbrew sobie, bo wg innych tak wypada? Dlaczego wciąż tkwimy w błędnych przekonaniach, które kiedyś, ktoś, dawno temu nam je wmówił? OdCzaruj swoją codzienność, znajduj w niej chwile szczęścia, drobnych radości i z nich twórz swój dzień. Wtedy dużo łatwiej pokonać wszelkie przeszkody które mamy na swojej drodze. A kładąc się do łóżka masz poczucie dobrze wykorzystanego czasu.

Decyzja należy do Ciebie! 😊


Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 

Komentarze