Codzienny czas na relaks jest jak głęboki oddech

Wczoraj nie był dla mnie łatwy dzień. I nie, nie wydarzyło się nic złego, od tak, po prostu codzienność z kilkoma nieprzewidzianymi problemami, które mimo iż na początku „dały mi w kość”, to sobie z nimi poradzę… Tylko za chwilę, za moment gdy pierwsze emocje opadną…

Niebo bladło, jak by coś wysysało z niego wszystkie kolory. Słońce powoli znikało, zbliżał się zmierzch. Mimo to powietrze wciąż było duszne, nagrzane przez cały upalny dzień, a moje ukochane Świerszcze urządziły przepiękny koncert 💓

Byłam zmęczona, zgrzana, z głową pełną nieprzyjemnych myśli. Marzyłam tylko o tym by jak najszybciej zanurzyć się w wannie chłodnej wody z dużą ilością piany oraz soli morskiej, a później spędzić późny wieczór z książką… Na tę chwilę jednak nie było mi to dane… Przymknęłam oczy, palcami prawej dłoni przesunęłam po skroni czując jak lekki ból głowy który zaczęłam czuć wcześniej zaczął się nasilać pod wpływem stresu i przemęczenia. Do tego okazało się, że na ten moment mogę zapomnieć o wolnym wieczorze… Dobrze, że młodzież może jeszcze przez chwilę cieszyć się gorącem lata… A ja, że mogłam zrobić to, co konieczne na tarasie przy laptopie… Jeszcze krótkie, nie planowane spotkanie i mogłam wrócić do swojego planu relaksu na koniec ciężkiego dnia. To też konieczne, to też potrzebne jak często powtarzam. I to już dawno stało się moim rytuałem. I wczoraj tak było… Tak samo będzie i dzisiaj, bez względu na intensywność ostatnich i przyszłych godzin 😉 

I tak! Ty też musisz mieć chwile relaksu każdego dnia. Bez wymówek, bez marudzenia, że doba za krótka… Nawet 5 minut. Minut tylko i wyłącznie dla siebie. I nie ważne co to będzie, ważne by dało Ci oddech, dało chwile na wyciszenie emocji, dało chwilę na rozluźnienie… 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze