Zdjęcia z innej perspektywy

W Warszawie, w holu Centrum Jasna, od wczoraj można oglądać nasze kolejne zdjęcia 😊

Tym razem spojrzysz na świat z innej perspektywy i to w większym formacie niż dotychczas 😉 Jeśli jakieś zdjęcie przypadnie Ci do gustu, możesz je zakupić na stronie: https://www.lawart.pl/   🙏😊

Zapraszam serdecznie jeśli jesteś z Warszawy lub z okolic. A może spędzasz tu urlop? Wstąp na naszą Mini Wystawę i odkryj piękno Polski z góry 😊





Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze