Przyjaźń dzięki pewnemu portalowi dla Mam

Zbierałam się do tego wpisu już od dawna, ale wciąż czułam iż nie jestem w stanie oddać słowami tego co czuję. I czekałam… Ale już nie czekam, bo nigdy ich nie znajdę…😊

Mam Przyjaciółki, cudowne, piękne, mądre Kobiety, Mamy, a nawet już jedna z Nich jest Babcią 😉 Poznałyśmy się wiele lat temu, na pewnym portalu dla Mam jednej z gazet, kiedy moja starsza córcia miała trzy/cztery miesięcy, więc całkiem nie dawno „stuknęła nam osiemnastka” 😉  Jesteśmy z różnych stron Polski, a nawet z różnych krajów. Wiele historii, wiele doświadczeń, wiele charakterów… Mnóstwo niesamowitej energii, pozytywnej energii. Różnimy się pod wieloma względami, ale łączy nas też całkiem sporo 😊 Szacunek, Miłość, Akceptacja, Przyjaźń…  Potrafimy się kłócić, miewamy odmienne zdania, ale są to Kobiety, którym ufam.  Są to Kobiety, które nigdy przez te ponad 18 lat mnie nie zawiodły, nie oceniły, nie sprawiły iż czułam się gorsza… Zawsze wiedzą, wyczuwają kiedy jedna z nas potrzebuje czasu i przestrzeni. Nigdy nie robią nic na siłę, nie „pchają” się, nie pouczają... Zawsze były i są obok. Słuchają, wspierają i opieprzają kiedy jest taka potrzeba 😉😊

Wspominam sobie nasze doświadczenia, nasze przeżycia i ogarnia mnie potworne wzruszenie. Tak wielkie, że trudno pohamować łzy i to uczucie wewnątrz, to mocne bicie serca… Tyle niesamowitych Kobiet, tyle niesamowitych dzieci urodzonych w tym samym miesiącu, tego samego roku… Tyle dobra, ale i tragedii. Przetrwałyśmy i trwamy dalej. Dziękuję Wam kochane FBI za te 18 lat 🙏Jestem za Was codziennie wdzięczna i kocham Was bardzo mocno, chociaż wiem, że wyjątkowo wystawiam Was na cierpliwość 😉Chyba żadna z Was tak często „nie znika”, „nie chowa się”, nie zawsze może sobie poradzić z depresją i tym co dzieje się dookoła, jak ja. Dziękuję Wam za cierpliwość i że mnie nie „skreślacie” bez względu na to, co się u mnie i ze mną dzieje 🙏  



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze