Jak postrzegam swoje życie i Nów Księżyca w Lwie 😉

I nie, nie mam na myśli tym razem tylko swojego życia „tu i teraz”, ale to, na które spoglądam wstecz. Jak je postrzegam? Jak Ty widzisz swoje?

Gdy patrzę wstecz na swoje życie w końcu nie widzę już błędów, które widziałam zbyt długo i które były (i są czasami nadal) mi też często przypominane/wypominane przez innych. Teraz widzę cenne lekcje 😊

Gdy patrzę na bardzo trudne doświadczenia, których było wiele, bardzo wiele… nie czuję już cierpienia lecz dumę z samej siebie. Dumę z tego, co byłam w stanie z nich zrozumieć, jak je przeżyłam i jakie lekcje z nich wyniosłam.

Gdy patrzę na trudne tematy z jakimi musiałam się zmierzyć widzę, jak z czasem zaprowadziły mnie w przepiękne strony i to mi daję nadzieję na przyszłość 😊

Gdy spoglądam na swoje próby, nawet te nie udane, a może właśnie przede wszystkim te, widzę trening pokory oraz cierpliwości.  W końcu patrzę na siebie i swoje życie wyrozumiałym okiem z gotowością do dalszego dojrzewania, ciągłej nauki, codziennego samorozwoju 😊


 

Dzisiaj, dokładnie o godzinie 19:54 nastąpi niezwykły Nów Księżyca w Lwie, zwany Bramą Lwa 😉 Czeka nas kolejna szansa na coś nowego, lepszego. A, że Lew rządzi sercem, ten nasz nowy początek powinien pochodzić właśnie prosto z naszego Serducha 💖 Jeśli się tylko na tę okazję otworzysz, będziesz w stanie zacząć realizować swoje ambicje i zawalczyć o niezależność.  


Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze