Truskawkowy czerwiec

Czerwiec na dobre rozgościł się na niebie, a ziemię hojnie obdarował swoimi darami 😊

 


Truskawki… czekam na nie niecierpliwie cały rok. I tak, to prawda, że można je w ciągu roku kupić w supermarketach, ale to nie to samo. To nie te TRUSKAWKI, które najbardziej lubię 😊 Dorodne, soczyste, ciepłe od słońca, pełne smaku wakacji, które pamiętam z dzieciństwa. Moje wspomnienia, moje małe cuda… Najlepsze! Przynajmniej dla mnie 😉 Chociaż… kilka miałam okazję zjeść w połowie maja, kiedy dojrzały w naszym ogródku 😉 Jednak to, co się teraz dzieje, to już zupełne szaleństwo, któremu codziennie się poddaję 😉😊





Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze