Szczęście jest w moich rękach i Dzień Taty

Każdy z nas miewa gorsze i lepsze dni. Jednak i te gorsze momenty, nawet bardzo traumatyczne nie powodują iż mamy przestać żyć i czuć szczęście. Żyć musimy…

Znasz dekalog szczęśliwego człowieka?

Przeczytaj, zobacz jak tak naprawdę nie wiele potrzeba by czuć szczęście. Szczęście o którym już tyle razy pisałam, a wciąż jest tego za mało 😉 Szczęście, które nie zależy od innych osób czy z naszego otoczenia, z zewnątrz… Chociaż… muszę przyznać, że są sytuacje kiedy otoczenie pomaga w poczuciu szczęścia, przynajmniej mi 😊 Oczywiście to nie jest regułą, ale na początku kiedy próbujemy zmienić swoje przekonania, bez wątpienia ułatwia 😉 

Szczęście każdy z nas jest w stanie odnaleźć w sobie. Trzeba tylko pozbyć się złych przekonań oraz myśli, które sprawiają, że zapraszamy do siebie smutek oraz cierpienie.

- Doceniaj siebie, nagradzaj, chwal, przytulaj jak najlepszego przyjaciela

- Bądź dla siebie najlepszym przyjacielem

- Bądź dla siebie osobą dobrą i troskliwą jaką jesteś dla bliskich

- Wybaczaj sobie błędy oraz porażki, bo i one są wielką nauką

- Koncentruj się na pozytywnych rzeczach, pozytywnych słowach, umiejętnościach

- Unikaj powtarzania „powinnam”, „powinienem”, „muszę”. Zamień te słowa na takie, które będą Cię wspierać, a nie hamować

- Szukaj rozwiązań bez negowania i oceniania

- Doceń ścieżkę którą przeszłaś/przeszedłeś. Pomyśl jak dużo w swoim życiu się nauczyłaś/nauczyłeś

- Bądź wdzięczna/wdzięczny nawet za każdy drobiazg

- Zamieniaj negatywne myśli na pełne życzliwości i wsparcia

- Rób to, co lubisz i co kochasz, a nie to, co wypada

- Traktuj siebie z życzliwością, sympatią i czułością

- Zachęcaj siebie do działania i podejmowania wyzwań

- Doceniaj w sobie każdą nawet najmniejszą zmianę

- Spędzaj czas z ludźmi dzięki którym czujesz się dobrze i szczęśliwie. Nie trać czasu na tych, którzy Cię tylko krytykują i oceniają

 

Jak co rok, tak i dzisiaj zbieramy kwiaty dzięki którym woda przez tę magiczną noc nabierze mocy 🌺🌹🌼😊

Nie zapominamy także o Dniu Taty. Wszystkiego co najpiękniejsze! 🌷😊



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze